Wednesday, November 18, 2009

Careful with dem dare status updates y'all....

I have a sixteen year-old daughter who is currently in a "complicated" relationship with her "boyfriend" of a year. There are a lot of "quotation marks" flying around when she speaks of their relationship. For the most part, it's pretty much the same shit I remember dealing with when I was a sixteen year-old "in love", but this generation has the internet to contend with.

Social networking brings a whole new layer of bullshit to a relationship. To that end, I am posting a video that is nothing short of genius. This gets a straight up LMAO yo.

To all the lovers out there.........

11 comments:

Noelle said...

exactly why i stay the hell off of facebook. lmao...my whole ass.

FoN said...

"Complicated? Your cousin living in my basement. That's complicated." Best line ever. Bawahahahahah....LMAO

Tori said...

lol. Facebook screws a lot of stuff up! You're right it brings a whole new layer of BS.

Peggy said...

FoN! Hilarious! Sorry I haven't been around for awhile...this was GREAT! :)

Jenni said...

holy shit, HILARIOUS?

You know what's complicated? You're Momma borrowing $20 every week. I feel like I got her on payroll, BAWHAHAHAHA!

Blogging Mama Andrea said...

That was great. I loved the LMAO!

Margaret said...

LOL that is too funny

Raven said...

That's hilarious! Gotta be careful with that Facebook!!

You have an award at my blog, if you care to receive it. :-)

Have a great Friday.

Mrsbear said...

It's got to be infinitely more complicated, given the amount of ways a girl can be rejected now a days. Back when I was her age, I took it personally when a guy didn't return my call after I paged his "beeper"...

Love the video. I had to repost it on FB.

Lulu said...

Have I mentioned how much I missed your blog while I was working sick? You're SICK!! No, you!

Aight???? Yeah, can I be your friend again?

Sorry. Don't be afraid. The codeine cough syrup takes a while to work out...

Captain Dumbass said...

Bwah ha haaaa!

I hate facebook.